Tarttis varmaan jotain kirjottaa itsestä. Olen sellainen abauttiarallaa 23 vee plikka Pohjois-Suomesta. Alunperin Etelästä lähtöisin, mutta tänne olen tieni löytänyt - enkä ajatellut lähteä. Opiskelen eläintenhoitoa ensimmäistä vuotta (kyllä, en ole osannut päättää mitä tahdon tehdä lukion jälkeen) ammattiopistossa. Jatkosta ei tietoa. Kotona mulla äheltää miehen lisäksi (ei ajatella mitään pervoa!) neljä kissaa, ja joskus olisi ihana saada muutama koirakin.

Pitäisikö mun sanoa jotain luonteesta vai? No, tuota... Oon ainakin erittäin itsepäinen ja voimakastahtoinen. Mulla on yleensä tapana sanoat asiat suoraan riippumatta siitä, kuka on vastaanottavassa päässä. Isossa porukassa oon aika ujo, ei ole tapana tuoda itseäni esille. Pienemmässä porukassa olenkin sitten aina äänessä, piti muut siitä tai ei. Oon myös aika erakko. Voin olla monta tuntia puhumatta mitään, ja oon erittäin tyytyväinen yksin ollessa. Aina ei jaksa muita ihmisiä.

Eiköhän siinä ollu näin ens alkuun.